O mně
Tomuto oboru se systematicky věnuji od roku 2015, kdy jsem v této oblasti působil ve společnosti Seznam.cz, kde jsem se více než dva roky zabýval vytvářením a optimalizací PPC kampaní v reklamním systému Sklik. Postupem času jsem své dovednosti rozšířil o znalost reklamního systému Google Ads, od společnosti Google.
Od roku 2017 pracuji jako specialista marketingu v nadnárodní společnosti a PPC se věnuji paralelně na volné noze.
Každým rokem sbírám nové zkušenosti, které aplikuji do PPC kampaních svých klientů a daří se mi tak úspěšně rozvíjet jejich potenciál.
Je pro mě velice důležité dělat práci, která má smysl a která mě těší a motivuje.
Přistupuji ke spolupráci se zákazníky, jejichž obor nebo značka jsou mi nějakým způsobem blízké. Držím si poměrně malý počet klientů, jelikož pouze tak lze udržet individuální přístup k zákazníkovi a v konečném důsledku jeho celkovou spokojenost.